childintime

Alla inlägg under mars 2011

Av Lynn - 7 mars 2011 13:42

När jag kom hem nyss från jobbet så hittade jag på spöket som tagit min bankdosa. Jag frågade Sammy om han sett den, då sa han - hihihih de va jag som gömde den för nån vecka sen hahaha!!!!!! Jäkla unge!!

skitkul   

här har jag letat å letat å inte kunnat betala räkningar!!!!!!


Idag har jag jobbat i cafeet på Stenebergsskolan. Det va kul, med trevliga ungdommar, en del kaxiga jättetuffa oxå haha   


Och äntligen har ungen hittat en praktikplats!!! Skönt, nu kan jag släppa det   

Av Lynn - 7 mars 2011 07:45

Ska iväg till jobbet strax. Letar febrilt efter min bankdosa!!!!! Har jag betalt hyran än? Va jobbigt det är att vara en förvirrad sprätthöna!! Nu kommer jag inte få ro förrns jag hittat den. Det är underligt hur saker å ting har en tendens att försvinna här, hmm....???


Har letat ööööverallt!! skumt! 


  

Presentation

Here comes

Comments

Ni får ju gärna lämna lite kommentarer om ni har lust

  

Besöksstatistik

My dreams

 

 *************************************

             

be my guest

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

familjen

        

        

 

      

      

Pepzi

Senast sedda filmer

The walking dead.

Har just sett 1a säsongen. Helt ok zombie-serie. Om överlevnad och mänskliga brister och handlingar i kris-situationer. Bra skådisar, tjejen från Prison är även med.

 

Never let me go.

Grym film, handlar om barn som föds enbart för att bli donatorer.

Väldigt omänsklig horribel och tragisk handling.      

 

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

My traffic

RSS

Bloggvärde

live fred

visitors


Ovido - Quiz & Flashcards