childintime

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

God morgon

Av Lynn - 23 juli 2011 10:35

Vaknade ca 8.00, ganska pigg trots att ja somnade ca 3.00 Snart kommer älsklingen hit   

Vädret är regningt å trist. Hoppas de blir sommar snart igen, eller är hösten redan här?? Vi som tänkte rulla på inliners idag

 

Ja nu har jag ju varit inlagd och fått mina diagnoser slutligen,

ADHD + Bipolär 2. Ska få testa concerta till hösten.

Just nu äter jag en stämningsstabiliserande medicin mot bipolär (Lamotrigin) som ska va den bästa, men typiskt så fick ja den enda biverkningen, klåda, eksem å utslag!

Faan!!

Så nu lär ja upp till jouren å få träffa en läkare om detta. Så det blir väl å testa en annan medicin nu då. Jobbigt å behöva mixtra med mediciner hela tiden  

Men jag kliar ihjäl mig!!!!!!!!!!!!!!! ARGH!!


Sen har det kommit upp en ny nyhet, jag ska bli farmor  

hjälp!! Dem e ju så unga!! men det är ju så blandade känslor, glädje, oro, förväntan, rädsla, chock mm....  

Och jag är ju för ung att bli farmor nu ju!!!!!!!!! 37 år bara!!! 

Men jämfört med hur det var för mig så kommer dem få mycket stöd med det här.

Det ska jag se till!

Ett barnbarn??!! Va coolt, ja menar, kan ett barn i sig INTE medföra glädje??

Love!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lynn - 5 juni 2012 21:31

Vilken  ära!! Jag har fått blivit farmoooooor!!!                                     Vilken liten guldklimp vi har fått. 10;e februari ville han komma. Helt obeskrivligt, och jag såg min son så stolt (samt nä...

Av Lynn - 21 november 2011 19:51

HUNDENS DAGBOK:07.00 - Tjohoo, en promenad. Det är det bästa som finns!08.00 - Tjohoo, hundmat. Det är det bästa som finns!... 09.00 - Tjohoo, ungarna är uppe. Det är det bästa som finns!... 12.00 - Tjohoo, leka i trädgården. Det är det bästa som fin...

Av Lynn - 7 september 2011 00:45

  Hösten är min årstid, helt klart. Friskt skönt och vackert. Jag får mer lust och energi. Njuter av att vara ute när  solen skiner, fortfarande lite varma strålar. Löven virvlar i alla möjliga vackra färger. luften är så frisk, känner att nu ...

Av Lynn - 7 september 2011 00:13


Upp och ner, upp och ner!! Jävlarr va de svänger!!!  Nu bär det väg uppåt igen och allt börjar kännas bättre, klarare. Och jag bara älskar hösten!! September- love     Har varit ute hela dagen och fixat massor med ärenden, känns skitskönt...

Av Lynn - 16 augusti 2011 18:22

"Livet är en strid. Striden är en kamp.   Kampen är en häst.   Hästen är en dragare.   Dragaren är ett stadsbud.   Stadsbudet är en knöl.   Knölen är en potatis.   Alltså är livet en potatis."             ...

Presentation

Here comes

Comments

Ni får ju gärna lämna lite kommentarer om ni har lust

  

Besöksstatistik

My dreams

 

 *************************************

             

be my guest

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

familjen

        

        

 

      

      

Pepzi

Senast sedda filmer

The walking dead.

Har just sett 1a säsongen. Helt ok zombie-serie. Om överlevnad och mänskliga brister och handlingar i kris-situationer. Bra skådisar, tjejen från Prison är även med.

 

Never let me go.

Grym film, handlar om barn som föds enbart för att bli donatorer.

Väldigt omänsklig horribel och tragisk handling.      

 

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

My traffic

RSS

Bloggvärde

live fred

visitors


Ovido - Quiz & Flashcards