childintime

Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

:(

Av Lynn - 3 juni 2011 12:39

mycket har hänt senaste veckorna. Mest tråkigheter och vet inte hur ja ska hantera allting riktigt. Blir så ledsen när speciellt när vänner inte verkar veta vem jag är eller hur jag funkar i livets kriser. Trodde på en av dem i alla fall. En av tre.

              

Men nu är ingen kvar    ok, ja får väl inget annat val än att ta det då. Orkar inte med några dagisfasoner å småbarnsintellekt. Fatta eler inte. Jag är den jag är och tvivlar du någonsin på det så vad kan jag göra?



Sen så har jag/vi i alla fall blivit av med en negativ person i vårat liv nyligen + en till som funnits med oss ett tag, tråkigt, ledsamt men det blir bättre så för oss. Och nu snackar jag inte vänner. en av dem är sonens sk far. Jag tog äntligen upp en sak med dem därnere i förrgår. Och då brakade helvetet loss, men det är ok, för vi vet att vi handlar efter hjärtat och ett barns känslor och rättigheter.

 

Man kan inte ha några barn och sen totalt rata ett annat, av sitt eget kött och blod. Sånt kan jag inte gå och bära på och vara tyst om hur länge som helst.

Så nu är korten på bordet när det gäller den avdelningen i kapitlett. Skönt.



Och du min vän, du vet vem du är, jag kommer aldrig sluta vara din vän, vad du än säger, tycker eller tror. Jag älskar dig mer än min egen mor, dina barn som mitt. Jag tänker komma till dig snart vare sig du vill det elller inte, bara så du vet det.



        

Och du min kära nyfunna, vill jag inte ge upp om. Det ska du veta. Mig blir du inte av med så lätt.

 

 
 
Magnus

Magnus

3 juni 2011 13:32

om jag kunna ge dig alla stjärnorna hade jag gjort det. du får mitt hjärta iaf, jag hoppas det duger. :) du är så underbar och ensam är inte starkast. jag finns här och kommer så göra. tack för att du finns vid min sida hjärtat. :)

http://www.myspace.com/bookendings1

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lynn - 5 juni 2012 21:31

Vilken  ära!! Jag har fått blivit farmoooooor!!!                                     Vilken liten guldklimp vi har fått. 10;e februari ville han komma. Helt obeskrivligt, och jag såg min son så stolt (samt nä...

Av Lynn - 21 november 2011 19:51

HUNDENS DAGBOK:07.00 - Tjohoo, en promenad. Det är det bästa som finns!08.00 - Tjohoo, hundmat. Det är det bästa som finns!... 09.00 - Tjohoo, ungarna är uppe. Det är det bästa som finns!... 12.00 - Tjohoo, leka i trädgården. Det är det bästa som fin...

Av Lynn - 7 september 2011 00:45

  Hösten är min årstid, helt klart. Friskt skönt och vackert. Jag får mer lust och energi. Njuter av att vara ute när  solen skiner, fortfarande lite varma strålar. Löven virvlar i alla möjliga vackra färger. luften är så frisk, känner att nu ...

Av Lynn - 7 september 2011 00:13


Upp och ner, upp och ner!! Jävlarr va de svänger!!!  Nu bär det väg uppåt igen och allt börjar kännas bättre, klarare. Och jag bara älskar hösten!! September- love     Har varit ute hela dagen och fixat massor med ärenden, känns skitskönt...

Av Lynn - 16 augusti 2011 18:22

"Livet är en strid. Striden är en kamp.   Kampen är en häst.   Hästen är en dragare.   Dragaren är ett stadsbud.   Stadsbudet är en knöl.   Knölen är en potatis.   Alltså är livet en potatis."             ...

Presentation

Here comes

Comments

Ni får ju gärna lämna lite kommentarer om ni har lust

  

Besöksstatistik

My dreams

 

 *************************************

             

be my guest

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

familjen

        

        

 

      

      

Pepzi

Senast sedda filmer

The walking dead.

Har just sett 1a säsongen. Helt ok zombie-serie. Om överlevnad och mänskliga brister och handlingar i kris-situationer. Bra skådisar, tjejen från Prison är även med.

 

Never let me go.

Grym film, handlar om barn som föds enbart för att bli donatorer.

Väldigt omänsklig horribel och tragisk handling.      

 

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

My traffic

RSS

Bloggvärde

live fred

visitors


Ovido - Quiz & Flashcards